Bijeenkomst: Ligt u ook wakker van criminaliteit en de gevolgen voor uw bedrijf?

19 maart 2019

Hoe herken je georganiseerde criminaliteit en zorg je ervoor dat je geen slachtoffer wordt van ondermijning en cybercrime?

Op woensdag 17 april organiseren SBBU, UOV De Kring en Gemeente Uden een zeer interessante bijeenkomst voor ondernemers over ondermijnende criminaliteit en de gevaren van internetgebruik.

Ondermijnende criminaliteit
Onder- en bovenwereld zijn fors met elkaar verweven. Criminelen beschikken over illegaal vermogen, waardoor economische en sociale macht- en invloedposities ontstaan.Karin van den Eijnde van het RIEC vertelt ons over het ‘businessmodel’ van criminelen en wat we ervan kunnen leren om zelf geen slachtoffer hiervan te worden.

De gevaren van internetgebruik en wat u eraan kunt doen
We zijn overal en altijd online; thuis, onderweg en op ons werk. Aandacht voor cyberveiligheid is dus geen overbodige luxe. Cybercrime is in de afgelopen jaren een steeds groter probleem geworden. Omdat bedrijfsprocessen meer en meer digitaal worden afgehandeld, neemt ook de kans op online criminaliteit toe. Anne den Os van ESET Internetbeveiligers vertelt ons samen met partner KNNS alles over de gevaren en de oplossingen van internetgebruik en cybercriminaliteit.

We heten alle ondernemers van harte welkom deze ochtend.

Datum: woensdag 17 april
Tijd: 8:30 – 10:00 uur, ontvangst vanaf 8:15 uur
Locatie: Raadzaal gemeente Uden, Markt 145

Geef je op voor 10 april a.s. door onderstaand formulier in te vullen.
De ZOV speelt deze dan door naar de organisatie.