Aanmelden Maashorst Curlingcup 2019 voor leden ZOV, inclusief vervoer naar en van Uden

29 oktober 2019

Van 13 december tot en met 5 januari barst de winterpret weer los in Uden. De Markt wordt in die periode omgetoverd tot een winterwonderparadijs voor alweer de achttiende editie van Uden on Ice!

“Al negen jaar op rij organiseert Uden on Ice een succesvolle curlingscompetitie, waarbij vrienden, families en collega’s het ijs betreden voor een gezellig potje curling. Dit jaar voegen we op woensdag 18 december een extra curlingavond toe aan ons programma, speciaal voor u en de andere ondernemersverenigingen uit de gemeenten Uden en Landerd. Een uitgelezen mogelijkheid om samen 2019 uit te luiden, vooruit te kijken naar het nieuwe jaar én stil te staan bij de nieuwe Maashorstgemeente die gevormd gaat worden. Er is gekozen voor gemixte teams, zodat de leden van deelnemende verenigingen op een sportieve manier met elkaar kennismaken en samen op het ijs strijden voor de enige echte Maashorst Curlingcup 2019.”

Woensdag 18 december 2019 – 17:30 uur – 22:00 uur
Locatie: Horecapaviljoen van Uden on Ice aan de Markt

“Wij ontvangen u op woensdag 18 december graag om 17.30 uur in het sfeervolle horecapaviljoen van Uden on Ice op de Udense Markt. Na een welkomstwoord is het tijd om met zijn allen te genieten van een heerlijk stamppottenbuffet. Aansluitend start de curlingavond, waarbij voor ieder team meerdere duels op het programma staan. Een curlingteam bestaat uit vier tot acht personen, om elkaar beter te leren kennen worden de team door Uden on Ice samengesteld.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen alleen supporter zijn, zonder deel te nemen aan de curlingduels. Wil je liever supporter zijn die de teams  aanmoedigt, meld je dan aan als supporter. Je wordt dan niet ingedeeld in een curlingteam.

Na afloop is er de mogelijkheid om op te warmen en na te praten / borrelen in het horecapaviljoen.”

De Zeelandse Ondernemersvereniging zorgt voor uw vervoer naar en van Uden!
Aanmelden voor vrijdag 29 november.

Graag tot 18 december!
Tot ZOV’er