Oerlekker Maashorst Ondernemersavond gaat niet door

24 september 2019

De organisatie van de eerste Oerlekker Ondernemersavond heeft laten weten dat de Oerlekker Maashorst Ondernemersavond niet door gaat:

“Helaas moeten we jullie laten weten dat de Oerlekker Ondernemersavond, die gepland stond op zaterdag 12 oktober op Herperduin, geen doorgang zal vinden. Alle inspanningen ten spijt is het ons als organisatie niet gelukt om voldoende aanmeldingen voor het relatie evenement te krijgen en ook de prognose was van dien aard dat de gewenste omvang en doelstellingen niet gehaald zouden worden. Ook bemerkten we te weinig draagvlak voor het evenement bij de regionale ondernemers. Dat is spijtig, maar wellicht kunnen we volgend jaar in een eerder stadium en in goed overleg en samenwerking met de regionale ondernemersverenigingen, de organisatie van dit evenement opnieuw oppakken. De overige evenementen en activiteiten in het kader van Oerfestival De Maashorst zullen wel gewoon doorgang vinden.

De kosten van de reeds betaalde tickets zullen per omgaande worden terugbetaald aan de mensen die zich wel hebben aangemeld.”