Onderzoek Coronacrisis bij ondernemers door gemeente Landerd

14 september 2020

Beste ondernemer,

Gemeente Landerd wil graag weten hoe u als ondernemer de coronatijd tot nu toe ervaren heeft. We zijn benieuwd welke gevolgen de coronacrisis voor u en uw bedrijf of organisatie heeft gehad.

Heeft u contact gehad met de gemeente vanwege de coronacrisis? Wat vindt u van de informatievoorziening van de gemeente? Welke stappen heeft u zelf ondernomen? Waar had of heeft u behoefte aan?

Gemeente Landerd wil graag voorbereid zijn op een eventuele tweede golf en de gevolgen die dit met zich meebrengt. Daarom hebben we PON gevraagd hier onderzoek naar te doen.

Het invullen van de vragenlijst duur ongeveer 10 minuten. Uiteraard worden uw antwoorden vertrouwelijk behandeld. De resultaten van het onderzoek zullen we op onze website bekend maken. U kunt de vragenlijst invullen tot en met 27 september.

De vragenlijst kunt u hier invullen:

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Namens burgemeester en wethouders van Landerd,