Terugblik Wintertreffen en Black Sunday

16 januari 2019

Het was een druilerige natte zondag, maar op het Zeelandse kerkplein was het echter hartverwarmend en bourgondisch gezellig. Het plein was gezellig aangekleed met haardvuur, tenten en een bar.

De horecaondernemers; Ambianz, Herberg D’n Brouwer, De Heische Tip, Het Witte Huis, De Pastorie, Kijk en Kwalitaria de Groot pakten flink uit. Er werd getrakeerd op spies met zalm, speciaalbiertjes, pizza, witlofsoep, koffie en Jumbo Eijsermans stond er met warme chocolademelk. Daarnaast was carnavalsvereniging De Smouskes van de partij met het speciaal door de Prins gebrouwen jubileumbiertje. Bij Sandra Kateman van Homing Style kon men interieuradvies krijgen en leuke interieurspulletjes kopen.

De Zeelandse winkeliers maakte de winnaars van de decemberactie ‘Rondje Zeeland’ bekend en de vele prijzen werden verdeeld. De winkels waren deze zondag de hele dag geopend. Naast tal van superaanbiedingen werden er ook nog eens extra prijzen weggegeven.
De Zeelandse ondernemers zijn 2019 op een gezellige manier gestart!