Verslag jaarvergadering / ledenavond ZOV

13 mei 2019

Donderdag 9 mei vond in Het Witte Huis de jaarvergadering / ledenavond van de ZOV plaats. Naast algemene zaken zoals begrotings- en budgetzaken alsook regionale samenwerking en komende activiteiten waren er 2 interessante presentaties.

Het eerste gedeelte werd gepresenterd door John Eijsermans & Alfred van Meegen waarbij een mooie jaarrekening werd gepresenteerd en uitgebreid werd stilgestaan bij alle ontwikkelingen betreffende centrumplan Zeeland en de huidige opmaat naar de Maashorstgemeente 2022.

Na een korte pauze was het de beurt aan Arjan Suijs voor een overzichtelijke presentatie over het ontstaan van Het Witte Huis en de groei die deze Zeelandse horecagelegenheid heeft gemaakt. Met trots meldde Arjan dat naast horecagelegenheden De Pastorie & Het Witte Huis men ook de grootste bushalte van Nederland heeft!

Aansluitend verzorgde Ton Delisse Van der Linden een enthousiaste presentatie over verslaving op de werkvloer en welke risico dit met zich meebrengt. Ton vertelde uit eigen ervaring dat het bespreekbaar maken van het probleem de eerste stap is om veranderingen & verbeteringen te kunnen bewerkstelligen. Aan de hand van diverse voorbeelden ontstond er een levendige interactie met de aanwezige ondernemers. Een leerzame en interessante presentatie. www.bullshift.nl

ZOV bedankt Arjan & Ton voor hun presentatie en Het Witte Huis voor de gastvrijheid en culinaire inbreng.
Marc van Zuylen, Landerd Fotografie, bedankt voor de gemaakte foto’s.

Tot ZOV- er