Verslag Nieuwjaarsborrel met UOV De Kring

28 januari 2019

Op 24 januari was de eerste gezamenlijke bijeenkomst van UOV De Kring en ZOV. Op deze druk bezochte avond in Ambianz, hebben ondernemers uit Uden en Zeeland op “Brabantse wijze” gesproken over welke verbinding we hebben en op welke wijze we deze verder kunnen uitbreiden. Tijdens een 5-gangen running diner werd er na iedere gang van tafelsetting gewisseld en mochten Zeelandse ondernemers met vooraf uitgedeelde voorbeeldvragen ( oa. ‘Wie bende gij en wah doede?’, ‘Wah moette gij hier van wie bende gij d’r inne?’ of ‘Zilland en Uje, is deh wah?’) nader kennis maken met de Udense collega’s. Ook het College van B&W uit zowel Uden als Landerd was aanwezig en hebben enthousiast deelgenomen aan het Brabants netwerken.

Na een korte samenvatting van de avond, waarbij al om een 2e gezamenlijke activiteit met Udense & Landerdse ondernemers werd gevraagd, zijn de Udense ondernemers verrast met een typisch Zeelands relatiegeschenk als aandenken; een DVD van ons Kwartjesvolk!

Met dank aan Frank de Winter en Lobke Opsteen van UOV De Kring voor de mede-organisatie en Harold van Tiel voor de goede culinaire zorg!

Tot ZOV’er

(Fotos: Landerd Fotografie)