Wees loyaal, koop en steun lokaal

27 maart 2020

Het coronavirus houdt ons allen erg bezig op dit moment. Het raakt iedereen: inwoners – jong en oud – maar ook de lokale bedrijven en winkeliers hebben het op dit moment over het algemeen erg zwaar.
Sommige bedrijven en winkels waren genoodzaakt het werk neer te leggen of moesten dit doen naar aanleiding van de aangescherpte regels van het RIVM en de overheid.

Juist in deze onzekere tijden is het belangrijk om de lokale ondernemer te steunen. Die lokale ondernemer die normaal gesproken de plaatselijke verenigingen zo steunt en waar menig lokaal evenement op kan  bouwen.
Juist zij hebben nu uw steun nodig! Door lokaal te kopen zorgt u ervoor dat de bedrijven en winkeliers waar u normaal op kunt bouwen, nu kunnen blijven bouwen op u.
Er zijn winkels die open zijn waar u kunt kopen/afhalen en daarnaast vele ondernemers die zelfs tot aan uw deur bezorgen! Houd alle media (online en offline) goed in de gaten.

Kom je winkelen? Houd dan rekening met de hygiënevoorschriften en de (eventueel) aangepaste openingstijden. Zo kunnen we elkaar als inwoners en ondernemers, schouder aan schouder, helpen in deze onzekere tijden.

We doen het samen!

Bedankt,