ZOV bijeenkomsten verschoven naar tweede helft dit jaar

7 juli 2020

De Corona-perikelen houden iedereen bezig, het heeft helaas nog steeds een flinke invloed op ons dagelijkse leven, zowel prive als zakelijk.

Er lijkt wat meer stabiliteit te ontstaan en langzaam gaan we naar een wat meer normale routine, echter wel met het in acht nemen van de belangrijke richtlijnen. Met gezamenlijke verantwoordelijkheid kunnen we hopelijk gaan werken aan “het nieuwe normaal”.

In deze bijzondere tijd hebben we als ZOV-bestuur besloten een aantal zaken te verschuiven naar tweede helft van dit jaar omdat samenkomsten van meer dan 50 personen momenteel nog moeilijk te plannen zijn. Concreet betekent dit dat de Algemene Ledenvergadering en ZOV-begroting later dit jaar zullen worden gepresenteerd. Ook de kwartaalbijeenkomst van Q2 zal na de zomervakantie worden ingepland. Hoewel e.e.a. op papier al is voorbereid zal op een later tijdstip de datum voor een fysieke beijeenkomst bekend worden gemaakt.

De vakantieperiode staat voor de deur, hoewel je soms haast zou vergeten dat er nog dingen zijn waar je gewoon van kunt genieten.

Namens bestuur ZOV wensen wij iedereen een fijne vakantieperiode, geniet en blijf gezond!
Tot ZOV’ er.