Column Burgemeester Bakermans over het ondernemersklimaat

17 december 2019

In het decembernummer van ondernemersblad Booming Magazine is een column verschenen van burgemeester Bakermans waar hij ingaat op het ondernemersklimaat in de nieuw te vormen Maashorst-gemeente.

“Als er wordt gesproken over het verder brengen van ondernemers wordt vaak alleen gekeken naar de bedrijventerreinen. Het ondernemersklimaat omvat echter meer dan dat. Zo speelt de infrastructuur een niet te onderschatten rol en zijn medewerkers vaak het belangrijkste kapitaal. Bij veel ondernemers wringt het momenteel op dit gebied: goede medewerkers zijn moeilijk aan te komen.” Zo is te lezen in de column.

De burgemeester sluit af met: “De Udense ambitie en Landerdse slagkracht vormen samen een mooie, nieuwe machine. En zo wordt de krachtige gemeente Maashorst de mooiste gemeente van Nederland.”

Bekijk hier de gehele uitgave van Booming Magazine >

(Bron: Booming Magazine)