Oerlekker Maashorst Ondernemersavond

2 september 2019

De organisatie van de eerste Oerlekker Ondernemersavond nodigt u uit. De eerste Oerlekker Ondernemersavond wordt gehouden op zaterdagavond 12 oktober a.s. aan de vooravond van Oerfestival De Maashorst, op de zandverstuiving bij Herperduin, midden in het bos. Het wordt een bijzonder evenement; op een ongedwongen manier genieten van- en in de Maashorst. Met ondernemers uit alle vier de Maashorstgemeenten. Een unieke kans om nieuwe gezichten te zien en het netwerk te vergroten.

“Verbinding met het gebied, de natuur én elkaar, dat is de gedachte achter deze Oerlekker Maashorst Ondernemersavond. Het wordt een avond voor en door ondernemers uit de streek, waarbij je zelf ook aan de bak(plaat) moet. Samen bakken en braden schept immers een band. Net zoals de Maashorst. Want natuur in de buurt is voor elke maatschappelijk verantwoord ondernemer van belang. Van eenpitter tot CEO. Van (dag)recreatie tot sportschool of aannemer. De Maashorst biedt volop kansen om te ondernemen of te vestigen. Natuur is back to basic, maar voor innovatieve ondernemers ook volle kracht vooruit.

De Maashorst is hét Oergebied in Brabant; stoer, spannend, ruw en echt. En zo wordt ook deze ondernemersavond. Geen poespas, maar échte contacten. Geen culinaire hoogstandjes, maar stoer voer. Geen veilige zaal ofnrestaurant, maar met de voeten in het zand onder een stretchtent, weer of geen weer. Uiteraard is er passendenmuziek en infotainment en onze gastvrije oermannen- en vrouwen van Big Boys Quality en Maashorst Catering zorgen voor een onvergetelijke avond.

De Oerlekker Maashorst ondernemersavond is van 17.00-21.00 uur en vindt plaats op de zandvlakte bij Herperduin. Na aanmelding volgen details met betrekking tot route en parkeren. De kosten bedragen € 59,50 exclusief btw p.p. Hiervoor kun je eten tot je buik vol is en krijg je 5 Oero’s om te besteden aan drank. Op de avond zelf is er de mogelijkheid om extra Oero’s te kopen. Stuur voor meer informatie een mail naar info@demaashorst.nl

Duurzaam ondernemen vraagt om creatief denken. Ook de organisatie van dit evenement denkt in creatieve en ludieke oplossingen om de natuur zo min mogelijk te belasten. Daarom vragen wij om je eigen bord en bestek mee te nemen. Echt waar? Echt waar! Wedden dat je meteen een gespreksonderwerp hebt?!”

Maashorst Curlingcup 2019 voor leden ZOV

Al negen jaar op rij organiseert Uden on Ice een succesvolle curlingscompetitie. Dit jaar wordt er op woensdag 18 december een extra curlingavond aan toegevoegd, speciaal voor ondernemersverenigingen uit de gemeenten Uden en Landerd.

ZOV-gezelschap bezocht Denise Zorg/ Kinderzorg Bijzonder

Denise Toonen heeft op 21 oktober j.l. bevlogen een presentatie verzorgt over haar verpleegkundig kinderzorghuis. Een select gezelschap van ZOV was aanwezig.

Jubileumavond ZOV 30 jaar naar begin 2020

Helaas moeten we de datum van 6 oktober voor het 30-jarige jubileum van de ZOV annuleren. Deze wordt doorgeschoven naar begin 2020 met aanwezigheid van Frits van Eerd van Jumbo Nederland.

Bedrijfsbezoek DeniseZorg op maandag 21 oktober

Denise Toonen zal ons een kijkje in de keuken geven van haar snel groeiende onderneming DeniseZorg/KinderZorg Bijzonder.

Ondernemersavond Uden on Ice op 18 december

Alle ondernemersverenigingen uit de nieuw te vormen Maashorstgemeente zijn uitgenodigd om op sportieve en gezellige wijze te strijden om de enige echte Maashorst Curlingcup.

Aanmelden Hoge Nood app

In Nederland zijn 3,5 miljoen mensen met buik- en planproblemen. Landerdse bedrijven/instellingen kunnen hun toilet aanmelden bij de HogeNood App als openbaar toilet.

Oerlekker Maashorst Ondernemersavond gaat niet door

De organisatie heeft laten weten dat de Oerlekker Maashorst Ondernemersavond op 12 oktober geen doorgang zal vinden.

Eerste RES-stakeholderbijeenkomst Noordoost Brabant op 25 september

De gemeente Landerd nodigt ondernemers uit voor de eerste van drie stakeholderbijeenkomsten over de Regionale Energiestrategie (RES).

ZOV feliciteert Eureka Logistiek met nieuw pand aan Landweer

Zaterdag 14 september was het open huis bij Eureka Logistiek aan de Landweer 32 in Zeeland. ZOV bracht een bezoekje.

Veel belangstelling voor jubilerende Korenbloem en Gompie

Het bestuur van de ZOV heeft een bezoek gebracht aan de jubilerende winkels Bloemenspeciaalzaak de Korenbloem en Baby-, kinder- en dameskledingzaak Gompie.

Oerlekker Maashorst Ondernemersavond

Op zaterdag 12 oktober, aan de vooravond van Oerfestival De Maashorst 2019, nodigen wij u uit voor de allereerste editie van de Oerlekker Maashorst Ondernemersavond.

75 jaar bevrijding met colonne authentieke voertuigen

In september 2019 is het 75 jaar geleden dat de beroemde "Operation Market Garden" plaatsvond en Zuid-Nederland werd bevrijd.

Eureka Logistiek opent de deuren van hun nieuwe pand

U bent van harte welkom op zaterdag 14 september in hun nieuwe pand op het Industrieterrein Voederheil II.

Open Dag 50 jaar De Korenbloem en 25 jaar Gompie

"Zaterdag 7 september vieren we samen feest..." Iedereen is van harte welkom.

Bloembakken en banieren maken Zeelands dorpshart nog aantrekkelijker

Uit Arenalokaal: De ZOV heeft nu ook geïnvesteerd in vaste bloembakken met kleurrijke beplanting.

Verslag Maashorstwandeling met lunch

Leden van UOV De Kring en ZOV hebben een wandeling door de Maashorst gemaakt die werd afgesloten met een Brabantse lunch.

Korte terugblik op Maashorst Festival

De ondernemersverenigingen uit de regio willen gezamenlijk hun input leveren op het beleid en de verschillen in uitvoering.

Uitnodiging bijeenkomst omgevingsvisie buitengebied

Landerd wil nieuw beleid maken voor het buitengebied van Reek, Schaijk en Zeeland. Daarom nodigen zij u uit.

Standpunt ZOV met betrekking tot tijdelijke vergunning Aldi Reek

ZOV heeft haar verbazing geuit omtrent de tijdelijke vergunning voor een Aldi in Reek.

Ga in gesprek met de portefeuillehouders tijdens het Maashorst Festival

Op 24 juni a.s. is er gelegenheid om in gesprek te gaan over de lezing en ingebrachte onderwerpen.

Festival Gemeente Maashorst op maandag 24 juni

Dit Festival is dé kans om uw ideeën en wensen voor de nieuwe gemeente in te brengen.

Verslag bezoek Museum Krona Uden

UOV De Kring Uden en ZOV waren uitgenodigd voor een bezoek aan Museum Krona in Uden

Lunchbijeenkomst in de Maashorst

UOV De Kring organiseert een lunchbijeenkomst met de ingrediënten Natuurbeleving & Food van eigen bodem.

Verslag jaarvergadering / ledenavond ZOV

Donderdag 9 mei vond in Het Witte Huis de jaarvergadering / ledenavond van de ZOV plaats.

ZOV-lid Beco Ledtechniek opent in 't Handelshuys in Uden

Op zaterdag 18 mei opent ZOV-lid Beco Ledtechniek haar nieuwe bedrijfsruimte in ’t Handelshuys in Uden.

Aanmelden ZOV jaarvergadering / ledenavond, 9 mei in Het Witte Huis

Belangrijke informatie over centrumplanontwikkeling, regionale samenwerking, Maashorstgemeente & komende activiteiten.

Artikel in Booming Magazine; Open innovatie, we hebben elkaar nodig!

Over de grenzen heen kijken, dat hebben ZOV en UOV De Kring voor ogen als het gaat om de verbinding.

Artikel in Bedrijvig Uden; Wie bende gij en wie kende gij?

Eén gemeente biedt veel kansen, maar dan moeten die ondernemers elkaar wel weten te vinden.

Informatiebijeenkomst wegwerkzaamheden Kerkstraat - Kloosterstraat

Binnenkort wordt gestart met fase 2 van de herinrichting van het centrum van Zeeland

Bijeenkomst: Ligt u ook wakker van criminaliteit en de gevolgen voor uw bedrijf?

Hoe herken je georganiseerde criminaliteit, ondermijning en cybercrime?

Uitnodiging voor deelname banenmarkt Jong Landerd Werkt

Uitnodiging openingsreceptie Schoonheidsinstituut Lamat a.s. zaterdag

Pol Bernardus nodigt alle ZOV-leden uit voor de openingsreceptie op zaterdag 2 februari.

Verslag Nieuwjaarsborrel met UOV De Kring

Op 24 januari was de eerste gezamenlijke bijeenkomst van UOV De Kring en ZOV.

Terugblik Wintertreffen en Black Sunday

Op het Zeelandse kerkplein was het hartverwarmend en bourgondisch gezellig.

Prijswinnaars Rondje Zeeland

Tijdens het Wintertreffen en Black Sunday zijn de prijswinnaars van Rondje Zeeland bekend gemaakt.

18dec17:3022:00Curling cup 2019 Uden on Ice voor Ondernemersverenigingen

Netwerken, borrels, bedrijfsbezoeken… Benieuwd wat ZOV voor u als ondernemer kan betekenen?

VOLG ONS OP FACEBOOK

BEZOEK DE MAASHORST

SAMEN ONDERNEMEN

©2012-2019, Alle rechten voorbehouden Zeelandse Ondernemersvereniging | ontwerp en realisatie:  Gerwen Reclame