De Hybride Leeromgeving start met een Summerschool

7 juli 2020

Onlangs is het initiatief Hybride Leeromgeving officieel gestart met een eerste activiteit. Naast ondernemersverenigingen uit Uden ondersteunt ook ZOV dit initiatief voor het opleiden van eigen mensen in hun vertrouwde werkomgeving met kennis en kunde van docenten en interne medewerkers.

Deze zomer worden de eerste concrete activiteiten georganiseerd van De Hybride Leeromgeving. In augustus start een Summerschool gevuld met een vijftal cursussen. Na de zomer staan masterclasses en challenges met diverse relevante moderne thema’s op de agenda.

“We richten ons op de opleidingsvraag van werkgevers in de omgeving van Uden en Landerd voor huidige en toekomstige werknemers (waaronder scholieren en studenten) en zij -instromers. Het initiatief Hybride Leeromgeving beoogt werkgevers in genoemde gebieden te helpen aan voldoende, mee-veranderend, inzetbaar, toekomstbestendig, beter geschoold en gemotiveerd personeel.

Dat doen we buiten de schoolmuren, in een echte werkomgeving met voortdurende interactie tussen het opleiden en de werkprocessen van het bedrijf. We maken gebruik van kennis, kunde en vaardigheden van medewerkers van het bedrijf.

Het gaat er om steeds te onderzoeken welke leerbehoefte werkgevers hebben ten aanzien van hun werknemers. Het uitgangspunt is een hoger bedrijfsrendement doordat medewerkers beter functioneren.” aldus schakelfunctionaris Marga Huijbregts.

Kijk op www.hybrideleeromgeving.nl en schrijf jezelf of jouw medewerkers nu in voor de Summerschool!

“Ook om te helpen met het in kaart brengen van de leerbehoefte binnen jouw bedrijf, verwijzen we je graag naar onze website met hierover enkele korte vragen.”

De website www.hybrideleeromgeving.nl gaat donderdag 9 juli online