Tweede online editie Green meets Grey op 25 maart

23 februari 2021

Een interactief en inspirerend event voor startende en gevestigde ondernemers. Om elkaar en elkaars onderneming te leren kennen. Om van elkaar te leren en om elkaar te inspireren!

Green

Startende ondernemer, we nodigen je uit om kennis en inspiratie op te doen en uit te wisselen met andere startende en ervaren ondernemers. Als startende ondernemer kun je wel wat kennis, ervaring en inspiratie gebruiken voor het opstarten van je ondernemersdroom. Daarnaast is het inspirerend om andere startende ondernemers te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Dat is precies waar onze Green meets Grey bijeenkomst over gaat. Startende en gevestigde ondernemers dichter bij elkaar brengen. Zorg dat je er (digitaal) bij bent!

Grey

Ervaren ondernemer, we nodigen je uit om kennis en inspiratie op te doen en uit te wisselen met andere startende en ervaren ondernemers. Als ervaren ondernemer is het fijn om andere ondernemers te helpen en te inspireren vanuit de ervaringen die jij op hebt gedaan bij het realiseren van je ondernemersdroom. Daarnaast is het inspirerend om startende ondernemers te leren kennen en hun passie en energie te ervaren. Dat is precies waar onze Green meets Grey bijeenkomst over gaat. Startende en gevestigde ondernemers dichter bij elkaar brengen. Zorg dat je er (digitaal) bij bent!

Meld je aan voor dit online event:
www.ondernemenduden.nl/gmg