Online Kick-off van De Hybride Leeromgeving in Landerd

5 februari 2021

SAVE THE DATE:
Dinsdag 9 maart 2021 19.30 – 21.00 uur.
Eind 2020 heeft de gemeente Landerd besloten om De Hybride Leeromgeving of HLO te ondersteunen. Wethouder Hans Vereijken zal daarom de aftrap doen van deze sessie.

Frisse kijk op leren in jouw bedrijf
Speciaal voor Ondernemers uit Landerd biedt De Hybride Leeromgeving een interactieve sessie aan over leren en ontwikkelen. Deze sessie wordt georganiseerd door Marga Huijbregts, schakelfunctionaris van De Hybride Leeromgeving en Yvonne Dekkers, opleidingskundige uit Zeeland. De gratis sessie bestaat uit twee onderdelen;

Wat is De Hybride Leeromgeving?
De HLO is een platform voor de ondernemers in Uden en Landerd om kennis en ervaring op gebied van leren en ontwikkelen te bundelen en met elkaar uit te wisselen. Bij de HLO gaan we samen aan de slag om het maximale uit jouw werknemers te halen. Er zijn al een aantal interessante projecten waar je bij kunt aansluiten. Welke dat zijn hoor je in deze sessie.

Een voorproefje van één van de vele producten.
In dit interactieve gedeelte neem je jouw gedachten over leren onder de loep. We bieden een frisse, actuele kijk op dit thema. Wil je ook een bredere kijk op leren in jouw bedrijf? Samen ontdekken we nieuwe mogelijkheden die verder reiken dan het volgen van een opleiding of cursus. Niet alleen maar door erover te praten, maar door het zelf te ervaren!

Ben je benieuwd wat De Hybride Leeromgeving doet en voor jouw bedrijf kan betekenen? Doe dan mee met deze gratis online sessie.
Aanmelden kan op hybrideleeromgeving.nl